en fin torsdag

hallåj. vilken fin dag det har vart :) både för mig och vädret. eller nja, inte morgonen men resten :)
vaknade efter 7 hos jonatan, var skit trött. vi kom hem till han vid 3- halv 4 fan :o dom hade suttit och spelat poker hos jani så, det var meningen att jag och jessica också skulle spela, men hon for hem medans jag låg och sov på soffan :D så vi satt där iaf till 3 tiden och sen for vi och sov..så det var ganska tungt att stiga upp på morgonen. nåja, jag for hem och duschade osv sen till bussen. men såklart så for ju bussen just iväg när jag kom där :/ så det var bara att tralla hem igen. mamma blev lite arg på mig att jag hade missat den så vid 9 tiden körde hon mig till skolan så hade vi just slutat lektionen och så vare ruski lång rast för det var cykelkonditions test men jag hade inte rätta kläderna på mig precis ;p

så satt och vänta där med jessica tills vi börja och sen på lektionen gjorde vi inte ett piss. eller vi fick skriva på en lapp till varandra nån kommentar om personen. och sen slutade vi och det var för dagen.

så gick jag till teukka för jenny var där så satt jag där ett tag sen tralla jag till jessica och där åt jag och crille billys pizza, och så lekte jag duktig och diskade och städade köket :D. så åkte vi till nikkala för crille skulle byta nå däck så :) 

och nu sitter jag här hemma och har nyss bytit kläder och ska snart börja gå mot crilles familjs hus! :D 
och sen när jonatan slutar jobbet så ska vi fara tillbaks till j & c och käka smörgåstårta som jessica har gjort :)

nu hejppaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0