en tisdag

hallåj.

vi for till mommo på lördan men jag fick aldrig med mig mitt fina sminkbord :/ hon sa att jag först får det när jag flyttar hemifrån.. men jag vet inte om jag vill ha de nå mer :D har hittat ett annat fint faktiskt. men får se hur jag gör :) ja iallafall så for vi till mommo och där träffa jag lite av min släkt + en person som jag inte träffat på länge :) och sen senare på kvällen så for vi vidare till boden och stannade hos min moster ett tag och kolla lite tv och käka chips osv ;p och så for vi hem på natten. haha jonatan råkade ta med sig min mosters bilnycklar också :D hoppas dom hade nån reserv ;p

Igår så tonade jag och jonatan bilrutan ;D blev ganska perfekt faktiskt och så lyssna vi en skiva mamma har fått av en spåtant som handlade om mitt och mammas liv! ganska intressant, och jag tror faktiskt att det kommer att bli så av mitt liv. det är så jag vill ha det iallafall. vi får ju se ;) hihi..

Just nu sitter jag ensam här i datasalen, eller inte ensam men inte med någon vän. jag tappade bort jenny och nadja och jessica gick på lektion, så tänkte att jag går hit då. har inget annat att göra så vafan.
Ojj nu kom jessicas klass hit :D men jessica fattas? hon kanske kommer snart :)

Jenny fyllde föresten 17 hela år på söndan, hon fick en fin lampa av mig :D så jag och jonatan for dit och käka tårta och så fick jag träffa deras söta valp, Valkyria heter den! ruski söööt liten en. ska nog också ta och skaffa mig en. jag vill också ha en valp, dom är så söta. nog för att dom är ganska söta när dom är stora också men sötare när dom är småa ;D 

Fan vad skönt också nu när sommaren kommer, längtar som fan tills jag fyller år!

ojfan måste draiva, ska på matten och se hur det gick för mig på provet igår, men garanterat att det endå gick skit. det  var seriöst fan skit svårt.

hejsvejs.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0