......

hej

vi for aldrig tillbaks dit till jessica & crille.. vi åkte till stan i förväg och dom skulle komma ett tag efter oss men efter vi snurrat runt stan en timme så ringde vi till dom och så sa crille att han var tvungen att jobba lite..så vi åkte hem igen och kolla o.c..sen gick jonatan och eldade utebastun och så hade vi bara en hemmakväll med mina föräldrar.

nu sitter jag i datasalen och letar fakta om allergier, ruski tråkigt ämne men jenny ville ha de..och de sku vara ett parjobb så. men lite intressant kan det ju vara :) Det är sista lektionen nu för mig, vi slutar alltid tidigt på torsdagar & fredagar som är ruuuski skönt ;d

och nu har vi tydligen letat klart så nu ska jag gå tillbaka till lektionen och fortsätta ha den i ca en halvtimme till.
JENNY ÄR ALLLLLLTIIIIID SÅ STREEEESSIIIIGGGG!!!! åh, så nu måste jag springa efter henne..

cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0