freeedaak!

hejjj

min kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..hade tänkt att ha lite myskväll men nej så blev de inte..
vi fick börja med att köra pappa, mosters kille & jani till dendär vägkrogen i sangis..
och sen när vi just kom hem så ringde fegge och fråga om vi kunde hämta två tjejer från stan..såjavisst det gjorde vi :) och hade faktiskt aldrig trott att det var ann-sofie och hepo vi sku hämta :o :D nåmen så körde vi dom ti sangis och så tog vi med pappa och dom hem..och nu sitter dom här nere och ölar och skriker somfan :D fast dom inte igentligen borde göra så eftersom mina kusiner som är barn ligger och sover här, och det hörs ganska så bra dit ner.

har inte gjort något speciellt idag..bara vart i skolan och sen ut med hundarna, tog en ganska lång runda idag..har börjat gå nu varje dag med dom :) ganska trevigt ändå :p

nu kom älsklingen min hit bakom mig =) han vill börja se film och så ;p
så ska nog bege mig till sängen och börja kolla någon..

tjingeliiiiig :) puss i love jonatan!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0