hallåh

nu ska jag äntligen börja skriva här. sitter nu med jessica här i datasalen, har vart på såntdär feriemöte om sommarjobb. och har bestämt mig att den här sommaren ska jag börja sommarjobba! nog för att jag gjorde de förra sommaren men då var jag extremt lat! men den här sommaren ska jag skärpa mig :) 

ganska fint väder det är idag, ska nog kanske fara en sväng med skotern, om nu nån annan också ska. det är inte så roligt att fara själv..nåmen ska höra iaf med min man ifall han vill. så kan ju han ta pappas nya pärla som är jävligt snygg ;p

vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller jag kan berätta att jessica är jävligt bäst! puss på skinkan gullet :)

nu gå och äta elr nått! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0