hej igen!

har så tråkigt så skriver igen för idag :) Det blev aldrig att fara med skotern :/ min pojkvän orkade inte, han sa att han var helt slut. nå men det ser jag nu iallafall för han ligger här brevid mig och sover. såg nyss ett till avsnitt av o.c :D fan vad det är bra seriöst :) ska fortsätta kolla när han vaknat, för nu äntligen är vi på samma del. annars är jag alltid 100 delar före honom..

vet faktiskt inte vad som händer ikväll.. blir väl att bara ta det lungt, har nationella imån så...och så ska jag ringa och gratta min mormor :d hon fyller 60 idag! så ska dit ihelg och fira lite :) heh..

kommer inte på nå mer att skriva, nyss hade jag skit mycket att skriva men inte nu nee...så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0