Jah..

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår..vi for till stan för jonatan sku spela poker och jag for till jessica och bara tog det lungt. trodde det sku bli en tidig kväll men nej det blev det inte..var skit trött på morgonen men klarade nog endå av nationella :) som tur var..

Idag har jag inte gjort ett piss typ. Jonatan kom och hämtade mig 11 och sen har jag bara typ kollat o.c och chillat..vid fyra tiden for vi och hämtade Jesse från dagiset och så for vi hem till mig och vaar tills nina och dom kom och hämtade honom och efter det har vi bara ätit och inge mer. Tror iallafall att den här kvällen blir en tidig, är ganska trött nu och har skit ont i magen :/ huh, jobbigt som fan.

Jonatan ska fara och tona sin ruta nu och då ska jag fortsätta kolla o.c som är bäst! så äre.
så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0