nationella + poker

hejsan :)

idag hade vi nationella prov i engelska och jag kan meddela er om att det gick skiiit! huhu..
efter det hade jag ont i huvvet somfan så jag for hem ..och så har jag bara legat och kollat o.c..har nästan sett klart sista säsongen nu :)

och efter det for jag och jonatan och förde min skoter till leipijärvi till mammas morbror, den ska stå där över sommaren. finns inge plats här hemma så :p

och så vid sju tiden for vi till jani och spela poker :D haha fyfan vad jessicas man crille har tur ;D vinner hela tiden :D jenny kom också förbi där och hälsa på, men hon var inte länge för hon skulle och basta. Kom hem därifrån nyss, min man hade så otur i poker så han ville hem så här tidigt, annars brukar det alltid vara till typ 2-3 på natten, som t.ex igår.

vi var igår hos jonatans brorsa och spelade, gick väl sisådär bra..haha jo förresten måste skriva att när vi körde hem vid 2 tiden på natten så mötte vi en snubbe som gick där på e4an alldeles ensam utan några reflexer elr nått :D det enda han gjorde var att när vi vejjade undan från honom så tog han kort :o så blixten störde oss som fan så vi vände och frågade vad fan han höll på med..så sa han bara att "jag e torrist!" :D hahah..
jamen så for vi hem iallafall och då var inte mamma glad på mig eftersom jag hade skola idag :)

jamen nu ska jag nog kolla lite o.c med stumppan min, för han ligger här brevid och gnäller att jag ska gå bort från datan! :D

så pusselipusspuss och imån äre valborg!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0