söndag, barnkalas igen

godkväll..

gårdagens kväll var inte så lyckad som jag trodde att den skulle bli. jag önskade verkligen igår att natten skulle vara över!! men inget man kan göra åt nu :) det går väl bättre på valborg får man hoppas på :D

vaknade idag vid typ 12 så låg vi kvar ett tag i sängen och myste sen så käka vi osv och så gick jag och städa bilen och sen for vi till seskis och hämtade linnea & tobbe och for till julias 1 års kalas :) men när vi kom dit låg hon och sov :p hon hade fått feber :/ var där till typ 5-6 och så for vi och förde dom till seskis igen och så kom vi hem ti mig och käka lite och nu sitter jag och väntar tills jonatan har bastat klart så att vi kan fortsätta kolla o.c :D men jag tycker o.c inte är lika bra nåmer :/ är på fjärde säsongen nu!

sen ska jag gå och basta & forsätta kolla mera o.c :)

nu hejps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0