dag 2

hej..

skrev ingenting igår för att jag inte hade nåt att skriva om. jag glömde inte bort det elr så men jag tänkte att jag har endå ingenting att skriva om. jag var jätte sliten igår, jag somna direkt jag kom hem på soffan och sen när jonatan och dom kom hem gick jag och la mig i mamma och pappas säng. åh vad skönt det var att sova. sov till halv 9 fan ;o så hade inte lite jävla svårt att somna inatt :D men det gick tillslut efter ett bra tag.

idag är min andra skoldag och det har gått bra! vi har haft enda till nu hjärt och lungräddning med elprogrammet. det gick uselt för mig när jag skulle få liv i en docka. jag kunde inte blåsa :D vi skulle ta tid hur länge det tog och för alla gick det under 1 minut som det ska. men för mig kom det till 3 minuter fan :D haha vad alla garva ;p nåja, men nu har jag iallafall fått "körkort" för det här :) nämen det är bra att kunna. har lärt mig faktiskt massor som jag ska pröva sen på jonatan :D han får vara mitt offer ;) jag har t.ex lärt mig dedär mun mot mun metoden och att få igång hjärtat och t.ex om nån håller på kvävas om nån satt nåt i halsen, att få ut de. och att linda bandars ;P hihi och så fick ju "körkortet" och en bok om det där.

vi har rast nu enda till 2 och sen har vi individuellt val och jag har styrketräning. va kul :) men det är det, jag vet inte vars det är och jag känner ingen som ska gå där. jenny får väl annars visa mig. och sedan slutar jag :) då ska jag hem! åh gud vad skönt! hade förberett mig redan för att vara hemma imån för läraren är borta från dom 2 lektionerna vi har imån. men så kom nyss min mentor ove och sa att han har lektion med oss imån istället. FAN! kanske jag endå är sjuk imån ;) hehe nämen inte börja skolka redan :) jag ska vara duktig.

ihelg är det ju sådandär fest på tärendö, typ festival. band som spelar osv..och dit ska vi! :D jag har bestämt nu, men jag vet inte om jonatan ville till johns stuga. men det skulle vara kul att fara till tä.. det är ju endå bara en gång om året dedär. men vi får ju se vad som händer...

jag vet inte alls vad jag ska skriva om nu, det står helt tomt! så jag ska väl antagligen sluta nu så..

pusstja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0