dag 3

hej allihopa. jag ser att det blir bara fler och fler som läser min blogg..coolt!

just nu sitter jag i bibblan och sökert fakta om havet, igentligen skulle vi ju ha vart lediga men som sagt så erbjöd sig ove att istället ha lektioner med oss :/ bajs då och då måste vi ju nu leta fakta om miljöerna..så jag har havet.

satt idag på bussen och tänkte att jag hade det igentligen jävligt bra i happis. min klass var bäst och jag har helt sjukt underbara vänner! varför i helvete var jag tvungen att flytta hit till ingenting? fattar inte..saknar dom som fan iallafall. tror jag ska flytta tillbaks till nästa termin. skulle vara skönt..är så less på att åka 5 mil varje dag fram och tillbaks när jag kan åka från nikkala bara 1 mil :D och att vara borta från dom bästa :´) hihi nåja, vi får ju se hur det blir med den saken..

på fredag har jag bara 2 lektioner. en på morgonen och en på eftermiddan, slitet och sitta och vänta så jag tror nästan att jag ska skita i fredan och ligga bara hemma i stället :)

igår var jag ju också och styrketränade, fast vi behövde inte igentligen.. men jag testade på lite och fyfan vad det är ruttet där ;o finns ju fan inga bra grejjer som i happis. och som sagt, jag saknar happis :D heheeeeeeeeeeeee

aja, ska väl fortsätta med det jag gör, havet! skriver mer senare...tjaaa0

Kommentarer
Postat av: annsofiiiie

våran klass är fan ganska bäst ;p

2008-08-27 @ 21:41:38
URL: http://akhm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0