dag 4

heeeeej

idag mår jag inte så bra. känner mig småsjuk. hoppas som fan att jag inte blir sjuk nu till helgen : | har skit ont i halsen och i huvvet...visste inte på morgonen om jag skulle klara mig när jag satt på samhällslektionen. huvvet höll på att explodera men så tur var så hade jenny en alvedon! tack..

vi var nyss och käka, det var biffstroganoff och det var gott men dock lite segt att svälja, jag har så ont i halsen. och nu så gick vi hit till bibblan och jag passar på att skriva blogg. för jag tycker om bloggen :)

före lunchen hade vi oves lektion och det enda vi skulle göra var att söka reda fakta om våra val som då mitt är havet men istället gick vi till bibblan och spela blits :D skit kul spel. men jag förlorade :( hähä

nu efter lunchen så har vi frilufsdag och vi ska kasta frispey, gå tippsrunda och skjuta luftgivär med nån klass :) låter skojj! nästa fredag ska vi gå alla klasser till folkan och se film :D dendär nya som kommer ut nu på bio!

och idag är det sex and the city filmen på bio här i pajala :D jag vill GÅÅÅ! men ingen vill följa med mig :(

vet ni vad jag också fick reda på igår!? jonatan ska till stockholm på kurs i september. vilken chock jag fick :D
vi betalade resan igår också till teneriffa som jag, angelica, john och jonatan ska till. fan vad dyrt det var ;o =) men vad king och fara över nyår :) längtar dit. och sen är terminen slut så kanske jag kan fa tillbaks till happis ;p najs

hm vad ska jag mer skirva?
jo linda och tommi kanske kommer imån och är över helgen. men jag vet inte helt säkert ennu. ifall vi far till happis. men som jag inte tror vi gör ;P

näfan nu har jag ingenting mer att skriva om. kommer väl senare ifall jag har tid :) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0