dag 5

och veckan är slut.

jag har slutat nu, men igentligen inte ;) eftersom jag hade nyss en lektion och på eftermiddan bara styrketräning men jag orkar inte gå dit. har så ont i magen..så nu är jonatan på väg att hämta mig så ska vi fara till polisstationen och göra ett nytt pass till min man.

igår vare det ju frilufsdag..jag och jenny hade ju gjort tipsfrågorna så vi behövde inte gå den och sen satte vi upp frispeybanan och sen slutade vi :) vi satt och spela blits bara ;p

idag har jag inte gjort nått! förutom att suttit en timme på morgonen och väntat på att min lektion ska börja..matten.
och nu är den slut...

linda och tommi är på väg hit idag, hon slutar 11 så ska hon bara hem och fixa sen till systemet. och så kommer dom :)

imån ska vi till tärendö, och det ska bli skojj! och föresten så kommer ju daniela och tobbe hit till korpis, dom är just nu i piteå där tobbe går skolan..så det blir väl att umgås lite med dom och så :)

har inget att skriva just nu, skriver kanske sen! tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0