drömmar är bra :)

hallåj :)

affärn stängde just så nu sitter jag här :) har nyss scannat in fina foton och gjort om dom och skrivit ut :p väntar nu bara på plastmaskinen så att jag kan plasta in dom :D fina grejjer ;)

har sovit skit skönt inatt också och vaknade vid halv 1 :o ojj :D heheh men imån har jag lovat att hjälpa till i affän =)

ojfan nu är vi redan påväg hem så jag kan skriva mer imån för jag har ennu inte tillgång till en data hemma :( nåmen bloggen, då ses vi imån ;)

pusstja0

p.s min dröm var otrolig! undrar vad den betyder?...ska läsa i drömtydningsboken. :) tiihi
men ska inte tala om vad drömmen var, för det var min dröm och ingen annan ska få reda på vad det är. :) lälälä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0