helgen.

hejjj

nu sitter jag här på affärn i korpilombolo, kom nyss hemmifrån nikkala :)
vi for härifrån igår på dagen och sedan låg vi bara hemma och chillade och sedan for vi till jonatans brors stuga och bastade och drack lite ;p och idag när vi kom därifrån for vi och käka hos fammo och sen for jonatan och körde lite till vår granne + ante..och jag for med mamma och pappa till stan och gick på stadium men hittade ingenting :/ och sen for mamma och pappa iväg till korpis och jonatan och dom kom och hämtade upp mig. så for vi till nikkala och tog jonatans bil och lämnade av domdär. och så börja vi köra hit och här är vi :D

fifan det känns nu som att jag har feber, mår inte alls bra :/ så ska bara ligga och kolla film och bara chilla.
jajustja, måste fara och lämna in filmerna jag hyrde.

då på fredan 080808 :} när madde och dom kom så på kvällen for jonatan med pappa och affe till pajala så jag och madde tog en cruis med mercan och så for vi till fottiplan och så ringde mamma och sa att snuten var ute på byn, som den aldrig brukar vara menmen..så kom daniela dit och så promenerade vi till henne och tog 2 cyklar och cyklade till en gubbe som hyr ut filmer..så hyrde vi två stycken, en skräckis och en komedi så jonatan vågar se iallafall en av filmerna :D haha ;)
så cyklade vi tillbaks och tog bilen och körde hem och såg filmerna..och där tog kvällen slut =D tihi

nu ska jag gå hem och ringa daniela =] tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0