igen

oj förlåt. jag som inte skulle skriva förrän ikväll men har så tråkigt just nu så var bara tvungen att skriva mer :P hehe

jag gick ju då tidigare till matten med camilla, en tjej som också går i min klass..vi gick till matte Bn och fan vad mycket folk det var där. vi var 32 elever :o blandat..så vi fick först ingen plats, vad skämmit :D och så hade dom såntdär upprop och så hörde dom inte mig, det var jätte skämmit :D haha..vi hade inte så lång lektion, det var bara pararbete att man ska slå en täning osv osv. ;p orkar inte förklara.

och nyss hade dom andra svenska och jag har hål...jag börjar först om 10 minuter nån lektion, karaktär nånting :D hehe och sen slutar jag :D yeees, men bussen kommer först halv 4, så jag är hemma nångång halv 5 kanske :/ men det ska bli skönt att ha avklarat denna första dag :P det som är det dåliga är att det bara går en buss hit halv 8 och bara en hem halv 4 :/ så fan om man slutar ruski tidigt.

på onsdag tror jag att vi är lediga, vi har bara 2 lektioner och läraren ska vara borta då :D jag ska när jag kommer hem ta kort på schemat och lägga in här :) så får ni seeee ;p lalala.

ringde då innan matten till jenny också, hon hade kul och skulle beställa nå nytt sims spel :D så nu kommer hon ha kul iallafall. önskar bara att jag hade en data hemma, men min är ännu sönder och jonatans också så..så nu måste jag använda affärsdatorn och det går bara att komma in på den här sidan + msn. så lite dåligt, men det räcker..jag kan ju sitta här i skolan fast på lunar och de..

nämen ojdå jag fick ganska mycket skrivet fast det bara ploppade upp att jag skulle skriva nåt ;P hehe nåmen kul!

läste nyss på vickis blogg en massa filmer som hon hade där..jag tror att jag ska försöka fixa dom och se ;P vissa lät ju bra ;) nåmen nu ska jag bara springa till skåpet och sen till lektionen och sen HEEEEEEEM! :D

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0