javisst

hallåj

sitter nu på affärn, i korpilombolo då! den har nyss stängt så jag sitter här ensam med mamma. pojkarna har gått och käkat så jag ides inte lämna mamma ensam här medans hon städar osv..

idag har jag sattit ihop min och jonatans säng också men just när jag blev klar så såg jag att en sak fattades ;s hela dendär jävla saken som man ska sätta dit under så att man kan ha madrasserna på :o så vet inte alls vad jag ska göra nu. men jag är jävligt nöjd att jag klarade att sätta ihop hela sängen själv :)

pratade för ett tag sen med jenny också, och hon kanske kommer hit på torsdag med anna med bussen :D  fan vad najs :)) och bussstationen är ju inte så långt bort här. den är typ just bakom vårt hus :D haha.. längtar redan dit ;) kommer nog bli kul, så har jag också en vän här för pappas och jonatans poolare kommer hit ihelg så ;p
idag var sakke och hans familj också och hälsade på :) kul att det kommer folk från nikkala och hälsar på.

tänkte lära mig ordentligt kassan idag också men så blev det aldrig av, så det blir nog imån istället :) måste se till att vakna tidigt =) men någon måste ju vara med hundarna också, så kan inte vara på affärn hela tiden. men det är endå kul att gå ut och promenera här och utforska =)

ja just ja, jag ska berätta också hurdan min helg blev :D hehe
på lördan kom vi ju hem vid 6 tiden efter att ha vart också på ikea och shoppat :D så kom vi hem, så såg vi att vi hade glömt benen till pappa och mammas säng så for vi till stan igen och snabbade på eftersom ikea stänger 7 och efter de for vi och hämta pizza och sen hem och käka sen for vi till fredde en sväng och hälsa på. där var bl.a crille och jessica, stefan, claus, tomas och nån till. hehe jessica var så nöjd och visade mig sin nya telefon, och den var fin :)
sen for vi hem igen och sen till seskis och skulle hälsa på linnea och tobbe men jag tror dom sov. och på vägen hem igen så ringde krille (jonatans bror) och ville att vi skulle vara barnvakt och så var vi på väg dit men så for vi förbi fredde igen och så åkte fredde, crille och jessica med oss till stan och så for vi och var barnvakt hela natten, huh vad slitet :)

sen på söndan var jag och mamma och handlade i stan, typ lakan osv och det tog hela dan och sen for vi bara hem och sen tillbaks hit...
så har inte faft precis nån ledig stund :D men det gör inget, för lediga stunder får jag här hur mycket som helst, fast med hundarna då :)

nu tror jag att mamma är klar, så nu ska vi gå hem och försöka lista ut hur vi ska göra med sängen osv =p
pusstjaaaaaa00000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0