luleå

hej

igår var jag i luleå med daniela. steg upp vid halv 7, fyfan vad slitet. så gick jag bara bakom vårt hus och så var jag i bussstationen. ruski nära, och det är bra :) när vi åkte förbi överkalix så hoppade det på en massa jävla jobbiga ungar. dom skrek och skrattade hela tiden, och jag var inte på mitt bästa humör då på morgonen :/ skit jobbigt. sen när jag gick och satte mig brevid daniela så börja dom kasta papper osv på oss?! :o dumma ungar. så vi hoppades verkligen att vi inte skulle se dom på hela dan. men jovisst fan såg vi dom överallt.

sen kom vi dit och shoppade och sen vid 12 kom hennes syster och hämta upp oss så for vi och kolla en lägenhet till daniela. den var fin, men dyyyyr :o men vi får ju se hur det blir nu, om hon tar den.

sen shoppa vi bara vidare, hittade faktiskt några fina klädesplagg. som jag faktiskt är riktigt nöjd med :)

och sen 10 över 5 gick bussen tillbaks, och jovisst fan hoppade dom där ungarna på :s men nu satt dom inte iallafall brevid oss, så det var bra.

det spöregnade också hela dan i luleå så när vi kom hit till korpis så var det bara att springa den korta vägen in i huset, är jävligt glad över att huset är så nääära :)

just nu sitter jag och väntar på att maten har smällt, för jag käkade nyss och är snart påväg till daniela med zelda så att vi kan fara och gå på elljusspåret :p där är det fint.

får se vad man hittar på idag, köpte en massa skräckisar igår. 12 st i ett stort paket endast för 199:- och det  bästa med det var att jag inte sett en enda av dom så jag tror att jag ska kolla iallafall en idag :) heheh

nå nu har jag skrivit tillräckligt tycker jag. så nu ska jag gå hem och klä på mig osv. byee

Kommentarer
Postat av: Ela

Åh vad kul, du verkar trivas där :D Vänta jag kommer och hälsar på dig någon dag ;)

2008-08-16 @ 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0