min första skoldag!

hej :D

ihelg kom linda och tommi och hälsa på oss :P det var jävligt roligt. vi bestämde oss för att fara och grilla och bada osv vid en strand så när vi hade druckit lite for vi en sväng till daniela och tog en grogg sen följde dom med oss till stranden..och då mötte vi crille, jessica, john och ankan :D hehe fan vad dom överaskade mig :) kul vare.

nåmen vi satt vid elden och sen bestämde jag mig för att gå och bada och det gjorde jag. linda skulle också men sen fegade hon väl ur :P hehe sen när vi skulle fara hem for c,j,j&a hem och vi resten for hem till mig. och där somna jag och sen nästa dag for vi bara och gled runt och visade lite korpilombolo :D haha och så kolla vi 2 skräckfilmer. en var helt okej, men den andra var ju mer rolig än läskig :D hehe och så kom mamma och pappa hem. mamma hade vart och köpt nya skor + en jacka och hämtat ut ett paket som vi beställt. fina kläder ;)

och idag är det min första skoldag. var jätte nervös på morgonen, men jag hoppade på bussen och när vi kom till sattajärvi eller vad det heter så kom jenny, en tjej jag träffat tidigare när hon var med anna och dom och som ska gå i min klass. så kom hon och satte sig brevid mig :) det kändes lite tryggare, gick med henne in till klassrummet. så fick vi massa grejjer och papper och scheman. mitt suger lite grann för dom kurser dom läser här nu har jag redan läst i happis så har lite håltimmar här och där. alla dagar är till 20 över 3 men det gör inget, har ändå inget att göra här. bättre att få det bortgjort. var nyss också och käkade, makaroner och köttbullar. makaronerna var lite slemmiga men det gick :)

nu har jag håltimme medans jenny och dom är på lektion. dom har engelska och engelska A har jag redan avklarat så typ om en timme har jag matte B och det har inte dom. så lite suger det ju. men det är ju bara att hoppas på att jag lär känna fler personer här :) men endå saknar jag happistjejerna! dom är endå bäst. och mest saknar jag jenny. min jenny. som jag alltid känt! <3

än så länge har ju den här dagen gått bra, men är endå lite osäker. men vi får ju se hur dagen helt gått. den är ju inte slut ännu så. och nu tror jag att jag ska ringa jenny och höra lite ;p har lite ont i händerna, det här tangentbordet är så segt.
och jag har skrivit mycket nu. så skriver mer ikväll vad som hänt under denna dag.

pusstja0

Kommentarer
Postat av: Linda

allt gick ju bra! :D

2008-08-25 @ 11:52:10
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0