nåniiiin

hej :)

igår var det faktiskt riktigt trevligt, daniela och kristoffer kom och hälsa på :) så gick jonatan och han ut och kolla på bilen och sen när jag och danni gick ut så var dom inte där :o så vi ringde så hade dom stucki till fottiplanen så jag och danni tog crossen dit :D haha va kul ;p så var vi där ett tag och så hämta vi chicco, deras hund. så fick vovvsingarna leka lite. och det såg så gulligt ut eftersom chicco är en vit schäfer och zelda en svartbrun =) sen for vi och cruisa bara runt..

och idag väcktes jag med att hon ringde och fråga om hon fick komma förbi, och så kom hon :) så käka vi och satt och löste korsord tillsammans sen for vi ut och cykla en sväng :) och så bestämde vi att vi ska dra ti luleå imån ;p hiih fan va kul. men det jobbiga är att bussen går härifrån klockan 7 ..så ska gå och lägga mig tidigt idag, nog för att det är ju bara att sova på bussen =) och så ska vi imån fara och kolla på en lägenhet där till henne :) men jag tror nog att det kommer att bli kul ;D

det är endå roligt att ha träffat en ny vän här. (:

sitter nu här på affärn ensam, glömde min telefon och så kom jag på att jag ska blogga lite :) men jonatan väntar nu med filmen så ska springa hem igen ;p hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som att ni har de bra där uppe, måste komma nån gång och kolla hur ni bor nu :)

2008-08-14 @ 11:09:37
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0