Nikkala

ja nu är vi hemma i nikkala och det är skönt!

john och angelica kom igår till korpis och hälsa på :p vi var ensamma för mamma och pappa kom hit hem igår. så vi bjöd in daniela och kristoffer också :P vi bastade, sjöng singstar och hade jävligt kul :D och sen när festen var slut vid halv 4 så börja vi kolla en skräckfilm, jag, ankan och john. jonatan gick och sov för han var tvungen att jobba idag. men jag somnade i filmen ;) hehe

och idag vare bara att börja städa sen när jonatan slutade så for vi till jockfall och käkade ;) jävligt gott vare och så tittade vi på forsen =) och så bestämde vi att vi åker med john och ankan till nikkala och åker tillbaks dit imån med mamma och pappa.. och nu är jonatan hos john och när dom kommer hit så ska vi kolla utlandsresor ;P skulle vara skönt att åka bort!

och sen tänkte vi fara ut med båt och grilla elr nåt en sista gång :p

men nu ska jag sluta, jag ska gå och göra nåt vettigt :D hejs

John och Angelica :)     Jockfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0