nyskolan

hej

idag var jag till nya skolan och tittade och träffade rektorn osv. men fan heller. jag ska tillbaks!!!
vill verkligen, men mamma sa att jag får flytta tillbaks ifall jag inte trivs där som jag nu troligen inte kommer göra eftersom jag saknar mina vänner och min klass! menmen vi får väl se..

var nyss ute och promenerade med daniela, anna och zelda..men det blev inte så lång runda för daniela hade fått besök så vi gick bara till fottiplan och runt hem igen..

och nu sitter jag på affärn och gjort en massa skyltar för mamma och pappa har invigning imån här så att..

äh men vafan, ska dra hem nu så att jag skriver mer imån! pusstja0

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj de låter ju inte bra, alltså om du inte kommer att trivas där /:

2008-08-22 @ 09:54:35
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0