korpilombolo

hej
otroligt att det gick att logga in här på affärs datorn :D

nåja, nu är vi i korpilombolo och har vart här nu i några dagar..det är jävligt fint här ska ni veta! jag kommer nog att trivas bara jag får hit min jävla dator som ännu är sönder :/ och så skulle det vara ett plus att få lite vänner här, jag känner ju fan ingen :/ fast har lärt känna någolunda barnen som bodde före oss i huset så det är bra :) så har jag någon att prata med lite ;p eller barnen och barnen, dom är 18-20 år :D

mitt rum är också jävligt fint, eller ska nog säga mitt och jonatans rum! fast det rummet har inga fönster så det är lite mörkt. har också gröna tapeter där, fast det är endå fint med en såndär bård där uppe..ska ta bilder och lägga in bilder :) det enda vi har i rummet är nu en stor tv och en dubbelsäng och ett ställ fullt med filmer =D heheh..det finns så mycket att göra ännu där. men det är det, jonatan jobbar hela dagarna och jag kan inte göra allt själv eftersom det är tunga saker.. så det är bara att vänta tills han har tid.

igår vare också inventering i butiken så det blev ganska sent :/ alla dagar har blivit sena eftersom vi hjälpt till i butiken och fixat huset osv. och på dagarna är jag ensam med hundarna och har inte ett piss och göra för anna vill inte ännu komma hit, hon tycker om att vara ensam i huset :) men det kan jag nog förstå, för jag tycker precis likadant. :) haha

idag har jag inte gjort så mycket, vaknat, ätit, vart till kiosken och köpt en tidning och sedan for vi till fottiplan, jag tänkte kasta lite boll. men det var så mycket folk där. så jag ides inte..ska nog fara ikväll dit tror jag..det är iallafall jävligt fint här, att gå ut och promenera osv. =p

nu har jag inte tid att skriva här, morsan ska beställa lite grejjer så..
så kan skriva kanske lite senare om jag vill och orkar! ja just ja, jag har köpt en ny telefon också så nu har jag inte en såndär seg skit telefon som man inte kan trycka på knapparna. =p

så tjingeling :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0