Jonatan är jävligt söt :) <3

hej

idag vaknade jag med att jag hörde moster och mommo ;o dom kom och hälsade på :) hehe så då steg jag upp och gick i duschen och sedan klädde på mig. vi gick allihopa hit till affären och jag började direkt med att arbeta och göra sånadär skyltar som jag lärt mig att göra =) klippa och klistra på datorn, kul :)

idag när jobbet är slut ska vi nog åka hem och komma hit igen imån kväll..men det blir nog också kul att komma till sitt riktiga hem. att få träffa sin lille kisse också :) tihi..fårse vad man hittar på ikväll, kanske umgås med någon?! nå jag vet inte, vi får väl se :)

alltså, jag gick nyss och spana in jonatan som sitter i kassan. och han är faktiskt riktigt duktig!!! och faktiskt riktigt sööööt! ärligt, sötaste kassören som jag vet ;) <3 loveu baby

har inte riktigt tid att skriva nu, ska gå hem och hjälpa mommo och dom med maten. är svin hungrig, hann inte äta i morse =) så byebye, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0