korpis

hejj

på lördag kväll for vi iväg med båten till tornefurö och grillade, och det var ruski mysit, att sitta och grilla mitt i mörkret med den fina brasan :) vi satt där typ en timme elr nåt så kom betty och anton ;p men sen blev det så sent så att vi var tvungen att åka hem för john skulle upp tidigt och fara till umeå.

söndan så åkte jag och mamma och moster till ikea och shoppade ;p och sedan for vi hit till korpis..och nu har vi tagit med katten också, blev nästan rädd igår för mamma släppte ut henne på natten och kom inte tillbaks på hela dan, och jag var och letade och ropade på henne men inte kom hon..och sen igår vid 10 tiden såg vi henne sitta brevid huset och kolla in i fönstret.., så nu har hon sovit med mig och det var mysigt :D hehe

vaknade för ett tag sen av massa sms ;d jenny ville att jag skulle komma tillbaks dit, och fan jag önskar bara det. att jag får komma dit tillbaks menmen allt är inte så lätt. imån ska jag också fara och hälsa på nya skolan, det är ju bra så att jag får kolla runt osv.

igår beställde vi också en utomlandsresa till teneriffa. vi ska åka med john och angelica dit över nyår och det :) vad härligt. :) fan vad skönt det ska bli, och vad jag längtar. kan inte dom här 4 månaderna gå fort nu :D

ska börja kolla nu på en tatuering jag ska göra. så ska sluta nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0