varm dag :)

hallåj

det gick bra igår, mycket folk osv. :)

idag när jag vakna for jag direkt ut och promenera med zelda..gick förbi daniela och fråga om hon skulle hänga med på elljusspåret och det skulle hon :) så kom för ett tag sen tillbaks helt slut :/ det är så varmt ute och solen bara steker. ska inte gnälla, för det har vart en usel sommar!

pratade också igår med linda på msn...dom kanske skulle komma hit ihelg :D va kul :)
kollade i happisbladet idag och vi var redan med där :D haha

ringde också till jessica direkt efter och bad henne kolla :p åh, jag saknar henne! kändes kul att prata :) hoppas dom också kommer och hälsar på :) hihi..

ikväll tror jag att jag ska fara till daniela och kolla film, nån läskig hoppas jag på :D älskar såna filmer ;P

nåja, jag ska inte skriva nu nå mer..mamma behöver datorn :) tja0

Kommentarer
Postat av: jessica

må bejbis:) <3

2008-08-25 @ 00:04:42
URL: http://jessix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0