bAjlaa

du vahejjj

kom nyss från wärldshuset med allihopa.. nu sitter jag, christoffer och madde på mitt rum =D jag är lite full och jag anstränger mig ruskit mycket ska ni veta..jag har fått rätta flera gånger redan :D hahahaha

vi for dit vid 8 och så åt vi förrätt och de var skit gott..köttsoppa med klimp. sen stack vi till bion med skotern..bara med kjol..iskallt fan!!! vi hade bestämt träff utanför exakt kl 9 men så var dom inte där..så vi for till crille och skulle hämta dom och så låg verro och sov så crille kom endast bara med..
 sen efter bion for vi hem och drack en grogg sen till tre sågar igen och drack och drack och åt..sen for vi hem igen och drack några groggar och sen när vi var påväg tillbaks var det tomt i lokalen..

nu sitter robban och masserar mig och det är skönt.. och jag, madde och crille ska ut nu..hejdå

   
jag & crille                                jag & robban                    linnoeaa     

Kommentarer
Postat av: Linda

fick se lite av rummet :)

2008-12-07 @ 14:09:18
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0