hårfärg

hej

idag for allihopa hem..inte madde, för hon stannar här tills imån för hon är ledig =) så hon kommer med mig till skolan och det känns bra, roligt faktiskt. hon håller just nu på att färga mitt hår, färgade det igår brunt men det var ännu lite rött i det så det fick bli en till brun. sen blir det nog troligtvis ljusa slingor..fårse, kanske vill ha brun ;) ska sätta in en bild sen hur det blev :)

idag for jag, madde, jonatan och anna och körde skoter i det här svinkalla vädret..och jag förfryste mina kinder, dom är helt röda nu som bubblor :/ aja, så det det bli..

kan inte fatta att jag inte är sjuk idag när vi åkte bara med kjol skoter till bion :o tokiga vi :)

christoffer och veronica är här nu, fast dom sitter där uppe med mamma och pappa :D haha, vet ej varför =)

nu ska jag fortsätta sitta med färgen ett tag till och sen får man se resultatet =) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0