hej onsdag

tja

igår var jag på julfest i korpis :) min syster uppträdde också och hon var ju jätte duktig. hon sjöng tillome 2 låtar ;p
alla var duktiga :) sen bjöds det på fika osv..

jag var nyss och gjorde matteprovet som jag igentligen skulle gjort igår. och det var skit svårt. tog fan 2 timmar att göra det för mig iallafall för jag är lite trög när jag räknar matte =) men jag klarade det iallafall..huh fan vad tur. typ just och just. och nu står jag här i bibblan och gömmer mig lite för läraren. min historielärare, var inte på den lektionen och jag har den lektionen nu ännu och alla elever är här inne. så det är bara att gömma sig :) heeeeah..nå om jag är smart så borde jag ju inte stå här men har inget annat att göra än att vara här =/ alla mina vänner har stuckit hem så pga vettevad.

pratade nyss med madde också och hennes p-vän kommer hem på fredag :D hoppas dom kommer och hälsar på oss :) det skulle vara roligt ;p

huhh det börjar bli jobbigt att stå upp men alla andra datorer är upptagna =o nåja. nu ska jag gå och sitta nånstans och ruttna tills bussen kommer ;P TJIIINGELIIING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0