korpis

tjaaaa

andra inlägget för idag men det är för att jag ska berätta vad jag gjort idag osv..

nåja, efter vi hade ätit varmkorv börja vi kolla en film som slutade med att vi kollade en till efter den också..kommer inte ihåg vad dom hette men dom var roliga iallafall :D sen kom pappa hem och christoffer for hem och käka och sen senare vid 7 tiden kom han tillbaks med sin flickvän också ;p veronika, en schysst person. nåja, vi satt här hemma hos mig ett tag sen stack vi ut med skotrarna..vi skulle till en konsert här i korpis, det är ju ennu nattfestivalen så =) haha, var man över 16 år var man tvungen att betala så jag och veronika gick bara in men inte christoffer, för det gick inte..han hade inga pengar och kunde inte komma in då så an stack hem =) så jag och veronika satt där kvar och kollade ;p han var faktiskt bra.. sådär sköna låtar ;p jonatan vill aldrig komma med på såna saker..han vill alltid bara sitta hemma och tråka =/ aja, men sen körde jag hem henne iallafall till christoffer och nu sitter jag här i mitt rum och pratade nyss med madde i telefonen. fast jag var tvungen att ta jonatans tele för jag har aldrig sänning här i mitt rum =S hatar det.

har inte vart på så mycket aktiviteter faktiskt under nattfestivalen som pågått snart i 2 veckor..på lördan tar den slut..
har endast vart på invigningen, en sån där vandring (fast jag åkte bil) haha. sen var jag och kollade en film "30 days of night" eller nått sånt, och filmen "barnhemmet" sen öhm, idag när esteterna kom och nu den här sångaren :D

hinner inte fara och kolla på något mer för på lördan är den slut och imån åker jag och jonatan till nikkala, jonatan har köpt en skoter tror jag :) så vi ska nog fara och hämta den och så ska vi vara över helgen i nikkalassa om jag nu har rätt :)
imån är det också lucia i skolan och innebandy turnering men det ska jag inte vara med på så jag ska vara på lektionerna istället, inte för att jag har många..typ 2 st :D haha..så slutar vid halv 11 imån. lite trist och bara sitta i skolan..men tur så kommer veronika och håller mig sällskap ;p och sen kommer nog mamma och anna till pajala, dom skulle fara och kolla på nå kläder ;) så då åker jag nog med dom..

nåja, jag kan skriva imån i skolan istället för det kommer jag nog iallafall ha tid med ;)
byebye
   
esteterna                             jag & christoffer i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0