lalalalala :)

hejhej hemskt mycket hej

sitter nu i skolan i bibblan på rast. vi har kerstin så hon kom in i rummet och sa " jag måste ha kaffe, ni kan gå på rast" :D haha  vi håller på att göra dockor på en pinne ;p skit snygga..jag ska fota sen min och visa er ;) jävligt het, den ser typ ut som et. ;)

åh det är bara endast typ 3 veckor kvar sen har vi lov.
24julafton och christoffers födelsedag
26: min och jonatans 2 årsdag
30: åker vi till teneriffa
1/1: vår förlovningsdag :)

fin lista ;) inte undra på att man längtar tills jul! allt det roliga sker då ;) men fan vad tiden går fort :p

igår for jag, anna och christoffer till bion i korpis och såg en skräckfilm. den var bra, nog för att jag hade sett den tidigare menmen :) det var roligt att göra lite annat, jag menar..jag trodde ju aldrig att det fanns en biosalong i korpis :o
och sen när jag kom hem därifrån kom en gubbe med min dator som har vart sönder ganska länge, sen sommarn..och jag bara önskade att allt fanns kvar..bilder osv. och japp, allt fanns..fast inte musiken. men den går ju att fixa om men inte bilderna som man tagit för 100 år sen. så det var skit bra. så idag ska jag lägga in lite bilder på pixbox. och så när jag kollade igenom bilderna så såg jag att jag vill ha tillbaks min gamla hårfärg. jag saknar den. så det blir att färga lite nu igen ;)  ska visa en bild så får ni se (:

på fredag är det övningskörningskurs i pajala. och det var på fredag jag kanske tänkte fara till happis och hämta min skoter..så jag vet inte alls vad jag ska göra..för nog skulle det sitta fint med att köra skoter på lördag! det var en så härlig känsla igår när jag åkte med christoffer..åh vad jag längtar att köra skoter!!!! så jag vet inte alls vad jag ska göra ifall jag far till hpda eller inte..men ifall jag var så måste vi åka tillbaks på lördag morgon direkt på morgonen då! för jag vill hinna till marknaden :) man måste ju passa på när det är marknad..sånt är roligt :D hoppas det är fint väder också då på lördan så att allt mitt fina planerande blir lyckat!

oj shit måste rusa tillbaks till lektionen nu! eller så ska jag gå och fråga ifall jag får jobba ute så att jag går och käkar..är svinhungrig..hann inte käka frukost på morgonen så. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0