lucia

tjaa

helt onödigt att jag kom till skolan, har inga lektioner idag :s

på morgonen gick jag och verro och tittade på lucia tåget..lite coolt, det var en kille som var lucia =) sen drog dom nå kul om lärarna :p sen efter det bjöd fiket på kaffe och lussebullar osv..så satt där tills nyss sen gick jag och skulle gå på lektion så sa han att vi inte hade nån så mja..sitter nu i bibblan här själv och försöker få tag i verro så att jag har någon att umgås med...sen ska vi gå och äta världens godaste mat här i skolan, gröt! :) i love it.

fan vad skönt att det snart är lov, bara en vecka kvar..åh :) så blir det att fara till teneriffa =D najsss

nu ska jag ringa madde och fråga vad hon har för sig :p tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0