måndag

heeeeeeeeej

på fredan for vi till nikkala direkt jag kom hem =) vi packade allt och drog. tog med släpet för jonatan skulle fara och köpa en skoter..så direkt när vi kom till happis for vi till grankullen och hämta en skoter..en likadan typ som min fast en 600..
sen for vi till nikkala och hämta våra bärs och stack till stan igen och hämta upp linda och jenny och for till jonatans bror..
där satt vi ett tag och sen stack vi tjejer till festen i kukkola..det var ganska kul där fast man hann bara vara där en liten stund. =/ sen stack jag tillbaks och gick direkt och la mig..

på lördan vaknade jag och hade ruski ont i huvvet =s sen for vi hem till nikkala en sväng och käka hos fammo sen stack vi till john och hoppa på skotrarna och drog till johns stuga =) jag, jonatan, john, angelica, claus och tomas...sen kom nasso och fredde förbi en sväng också. vi bastade och drack fast jag hade ruski bakis. :D men det gick och vi for till claus stuga och var där ett tag sen minns jag inge mer..=) vaknade bara upp på morgonen och fick se lite bilder osv :D fick höra också att jag hade stått på alla fyra och spytt på bron :D haha

aja, helgen har vart rolig tycker jag :D

nu sitter jag här med matteboken och pluggar lite..har prov imån =/ åh vad jobbigt.

nu ska jag fortsätta plugga och sen gå och sova..hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0