NIKKALA

hej

sitter nu i nikkala med jonatan, christoffer och veronica..

vi kom hit vid 11 sen packa jag lite grejjs och hoppa i duschen. sen for vi till stan och hälsa på john och angelica och sen hämta mat!! var förbi crille och jessica också en sväng där utanför..det var fest där =) dom skulle just ut med bilen när vi kom..sen for vi och hämta maten och for till jani och käka :P

imån vid 7 på morgonen åker vi tillbaks till korpis..eller först ska vi fara förbi leipijärvi och hämta min skojterii =) sen dit direkt för jonatan ska jobba kl 10 :) då ska jag och verro gå på marknaden sen ska hon färga mitt hår och sen på kvällen äre middag på världshuset och sen kl 9 ska vi gå på bio =) filmen barnhemmet.. det känns så roligt att det är bio i korpis..en helt annan känsla :D

har föresten lagt upp lite bilder på pixbox..men det var dock inte många pga det inte rymdes nå fler..så lite bilder man kan lägga upp per månad :s aja, så kan det vara =) nu måste vi gå och sova så vi orkar stiga upp på morgonen! :)

tja0
ps. jag älskar jonatan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0