nikkalassa

hej :)

igår när jonatan slutade jobba så for vi och körde skoter, det är så bra också nu när vi har varsin =) det var iallafall jätte kul. hittade nå nya vägar också :P sen efter det tänkte vi att vi far till happis och så for vi.
när vi kom fram så for vi hem en sväng sen kom crille och hälsa på och så for vi till stan och cruisa runt till på natten sen tog vi en familjepizza och for hem =)

idag for vi till stan och shoppa lite :p allt stängde så vi hann inte så mycket, men lite iallafall =) nu väntar jag på jessy, crille och linnea.a som ska komma hit, jonatan och tomas är ute och eldar utebastun så =) vi ska nog ta nån öl och ha kul :) har ingentligen inte så stor lust att supa menmen får väl det sen =) tänkte igentligen att vi sparar supandet till resan för där blir det nog mycket skulle jag nog tro ;p åh vad härligt det blir med lite värme sen ;)

nu ska jag ta en öl och fortsätta vänta =)

hejs

ps. fick idag min julklapp av jenny och jag gillade verkligen innehållet ;) kiitos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0