school

tjaaaaa!

ja, färgade mitt hår brunt och det blev som ganska svart :) det var endå lite fint ;p
sen satte vi i slingor och det blev en katastrof! orange/rosa blev det som :o såg ut som fan pippilångstrump! alla ba garvade åt mig.. så jag satte in en till färg då och det blev bra tills jag börja borsta mitt hår och det bara föll av, inte allting då men ganska mycket :O vad hemskt. blev livrädd.. nåmen ingenting man kan göra åt nu..det går ju inte precis att ta tillbaks tiden..

nåja, nu sitter jag här i skolan med madde och christoffer i bibblan..orkade inte gå på gympan så :) nu har alla snart engelska och jag har historia. det är jätte tråkigt att vara ensam där men tur så har jag ju madde här idag =) 
aja, nu snoka runt =)

ps. mina kinder är också helt röda och det svider och gör ont! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0