sista dagen

tja som fan

idag är det fredag, sista dagen till lovet och det betyder att det bara är en dag tills vi far till happis..jepp, vi ska till happis imån =) jag måste hinna köpa en julklapp till mannen min och sen till jempiis :) åh det är bara så svårt att hitta den perfekta julklappen :/ nåja, jag får väl se vad jag köper ;) jag vet iallafall att jag har fått 3 redan av min man och det gör det ännu stressigare att hitta någon till honom när jag vet att jag redan har fått så många :o jag älskar att få julklappar ;p

nu sitter jag i datasalen, har svenska nu men sitter bara och gör ingenting.. det är många som är "sjuka" idag för att dom inte orkar komma :D det var bara några stycken på svenskan ;p och sen har jag bara matte och där kommer vi bara att "mysa" med inga böcker eller nånting :D

jag har fått lite planer nu med jessica till sommarn ;) och jag hoppas att det kommer att gå..
min morsa och farsa är lite tröga bara =/

nåja, det var allt för stunden..hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0