skolan

hej

idag var jag extremt trött på morgonen! jag trodde aldrig att jag skulle klara av att stiga upp på morgonen, men det gick tillslut =)

på lördan for vi till stan vid 10 tiden, lehto chaffade till oss..jag var påväg till nina men dom skulle just ut till krogen då. pojkarna for också så jag hoppade in i johns bil och åkte runt med angelica och nathalie. runt och runt och sen vid 3 tiden for vi utanför anders så kom pojkarna ut därifrån klappkanon. och så blev det lite bajsigt ;) men sen kom vi hem iallafall :) såja, nu fick ni reda på hur det gick på lördan =)

på söndan var det lite stormigt, snöstorm typ..mamma och pappa åkte redan vid 2 till korpis och jonatan sov till 3-halv 4 :O han hade sån ruski bakis och jag med. men endå steg jag upp kl 8 och börja kolla film =) såg en film med snyggingen adam brody i huvudrollen ;) sen vid 9 börja vi åka mot korpis och det var ett helvete med vädret..direkt en lastbil passerade oss så såg vi ingenting men tillslut kom vi hem och det var skönt. Pappa hade tagit med skotern också så jag och jonatan ska väl fara nu någon dag och köra! han kunde inte ta med min så det får bli till nästa gång.

idag hade jag en extra lektion i matte för att jag suger i det..matteB är typ svårast i världen =) enligt mig iallafall ;p
sen vad jag på "stan" med christoffer och kollade lite julklappar och sen såg jag att jag var försenad till lektionen och sprang till skolan. 9orna är på besök idag här i skolan så jag fick berätta lite om min apu till dom och sen bjöd ove oss på fika i fiket..det var gott..och det måste ha vart nått i colan för jag är typ hur pigg som helst och allt :D haha
och nu har jag slutat och väntar på bussen =) sen ska jag kanske fara ut på byn i korpis och vara på nattfestivalen, det går en bio ikväll, en skräckfilm..så man kanske far och ser på den =)

igår vid 6 tiden var det invigningen till nattfestivalen på torget..det var nå japaner som spelade musik och sjöng nåt konstigt =) och så var jag en liten barnvakt åt emelia, minnas lillasyster :) sen slutade det med att vi allihopa for hem till mig och lekte i backen med våra hundar =P

ihelg kommer min moster och hennes p-vän..mamma har bokat bord åt oss på världshuset, tre sågar..där ska vi äta och ha skojj..och på lördan går en till skräckfilm och den SKA jag SE!! och så äre väl nå konserter :)

nu ska jag spara det här och låta Jenny.W  läsa..hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0