17 år!

japp, idag är jag 17 år. och det känns inte ett dugg annorlundare än igår 16 år. hehe..bara ett år kvar! najs..
fick av jonatan på morgonen en present, två jätte fina armband som jag velat ha :)

var också på morgonen och jobbade, fan vad slitet och sen efter det hade anna gjort tårta till oss så käka vi och sen for till ikea och köpte sängar =) fan vad dyrt det endå är ;s

och så kom vi nyss hem och jonatan är och fixar sin bil och jag sitter här på datan för att min ännu är sådär jävla cp. måste försöka fixa den innan jag flyttar som blir typ imån elr på onsdag..

på lördan hade jag fest också, först vare bara några stycken och sen när jag kom in vare fullt hus ;o men det var endå ganska kul. inte för att mitt minne är världens bästa nu när nån frågar vad vi gjorde..vi sjöng iallafall singstar och spela guitarrhero och bara drack..jag gjorde en god bål också ;d

måå, av jessica och crille fick jag en jätte fin stor ros :D faktiskt den största jag sett =D och ett jätte gulligt hjärta och ett kort =p hihihi, taaaack än en gång! <3

och så vare satans jobbigt att städa dan efter alltså igår ...ölburkar överallt och massa klet på golvet. tror inte att jag ska ha nåmer fest ;p

imån blire att ta ut lönen och gå och köpa mig en ny telefon. har en tillfällig nu som jag fick låna av madde..men den har jävla sega knappar, kan inte trycka typ på någon. =P jaja, nu ska jag gå och packa lite mer saker från mitt rum och börja städa och vänta på att fammo kommer hit, hon har alltid roliga presenter ;p elr roliga och roliga, pengar! det är roligt :)

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0