bajs också


på fredan tänkte jag och min man vara nyktra, vi satt på min bakgård och solade osv och sen kom tomas och fredde och lyckades övertala oss..så vi for till stan och köpte öl osv sen börja vi supa! vi for till fredde och basta och grilla osv sen kom elias och hans kusin och skulle chaffa..vi kom till stan så ville tror jag tomas fara till krogen så for jag och madde med..sen efter det var typ klockan tre så for vi till max och käka och sen tappa jag bort telefonen ;s helvete!!!!!!!!!!!!!!
förra helgen tappa jag bort min kamera i viktors stuga och den här helgen min telefon! fitta :@
så alla som vill nå mig får ringa till jonatans telefon tills jag beställt ett nytt kort och en ny telefon!

det är jävligt fint väder idag ute..jag och jonatan ska fara snart ut med vattenskotern ;) härligt somfan..och så ska vi bada också tror jag ;p hihii

jag fattar inte, bloggen är ju helt dum..jag kommer nästan aldrig in nåmer..har tänkt att skriva flera dagar men kommer ju aldrig in, det är som att sidan laggar fast! hm..
sommarn har också vart helt skit! nästan inge soligt elr nåt. känns inte som sommar..och snart fyller jag år också och den veckan flyttar vi :/ så hade planerat att göra nå riktigt kul innan :)

nåja, nu ropa älskling att vi ska åka iväg..jag ska försöka komma in på bloggen igen kanske sen senare om jag har nåt roligt att skriva om :p hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0