Crille 19 :)

crille fyllde 19 igår! först på eftermiddan var vi och käka på anders, det var svingott :) sen for jag och jonatan till nikkala och gjorde oss iordning och så kom tomas och dom och hämta oss och så for vi till crille och jessica.. satt där och söp sen skulle pojkarna till krogen och så börja jag och jessica gå till linda :) träffade martin, petter och petter där också :D så sen skulle vi dra ut så gick vi 5 mot stan! och så bestämde vi balpartners också :D haha va kul :) och sen slutade det med att jessica for med crille och jag gick med pojkarna till max och där kom jonatan och hämta mig och så for vi hem ;p

kvällen var jätte rolig tyckte jag ;p och idag ska vi fara till jonatans brors stuga och vara där och ha kul! men ingen alcohol tror jag, har lite bakis :D och så blire väl att vi kanske sover där också.

nu äre inte heller länge kvar tills jag fyller år och till flytten :/ så ska passa på att ha kul nu..

nu gå och packa! tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0