Elgiganten

har öppnat idag ;D vi for dit klockan 8 på morgonen och skulle hämta en tv..men det var då en jävla lång kö så jag for hem igen och jonatan och jobba och sedan vid 1 tiden när jonatan kom hem färgade jag hans hår ljust brunt men inte fan syndes typ färgen alls. :/ och så for vi till elgiganten igen och då vare ingen kö alls ;p så vi gick raka vägen in och köpte tvn ;d fan vad bra att den fortfarande fanns :) ska bara tigga pengar nu av mamma så att jag får en hemmabio :p måste ha nu när vi flyttar :D

nåja, när vi kom hem for vi och käka hos fammo sen till hamnen och tömde båten. sen när vi kom hem stog tomas och claus och vänta på oss..och så börja vi skämta om att man skulle dricka idag och jofan visst for dom och hämta ;s blev lite grinig men sen tillslut ringde jonatan och fråga om jag också ville ha :D och haha direkt blev man glad :) så det blir väl att dricka lite idag och kanske spela fotboll elr nåt.. jag vet inte vad vi hittar på men hoppas vi har kul endå..

nåja nu ska jag gå ner och kolla till bebisen ;p puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0