måndag!

hallåj..

vi for ut med vattenskotern igår, vi var först till kalki och sedan bestämde oss att fara till seskaröfurö :p
där satt vi med ove, erica, marie osv..det var ganska kul att träffa marie min gamla lärare som jag hade i 6:an :) pratade minnen osv..förresten hittade min kamera också där i stugan, den låg där vars jag hade letat men då var ju tillståndet inte det bästa :D haha..kameran var sönder eller skärmen var men det gick endå att sätta in bilderna :D

sen senare när vi hade tagit upp vattenskotern med fyrhjulingen så på vägen hem mötte vi crille och dom och så for vi och spela fotboll ;D det var kul! men jobbigt ;p hehe

idag var vi och jobbade, jobbade typ 6 timmar sen for vi hem och sen till seskis till linnea och tobbe..där grillade vi med nina och mika och linnea och tobbe då..och det var också kul! och nyss eller ett tag sen kom vi hem, jonatan var nyss i bastun och typ nu ska vi börja kolla klart lost! sista avsnittet :/

min moster och hennes bejis och mommo har också kommit idag, bebisen är såå söt! :) hon har tvillingar men pojken fick stanna hemma och lilla clara fick komma med :p hiih

men nu ska vi börja kolla lost, byeeeeeeeee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0