tjeeeeeeeeena

just nu sitter jag i annas rum på hennes dator för min har typ suckat ;s den är cp!

på lördan hade jag ruski bakis efter att vi hade partat så ordentligt på fredan men så ringde jonatans bror att vi ska komma dit till hans stuga i säivis och så for vi dit på eftermiddan och bastade och käkade gott och så kom mamma och pappa också dit och hälsa på :) var vakna typ 1, det blev inte alls sent eftersom jag hade sån jävla bakis och var trött och jaa allt dåligt.
 
nästa dag så åkte vi hem ganska tidigt för jonatan skulle till affärn och träna kassan och efter det vid 4 så bestämde vi att vi ska till bilbingo på stranden och det var ganska kul faktiskt så vi for igår till kalix =D fan vad nära jonatan var att vinna 20000 :d bara ett nummer ifrån, han hade typ 42 och så kom det 47..haha vad vi hade otur och jag var också ganska nära på att vinna men somsagt vi hade otur igår.

idag har vi jobbat till 5, en jobbig dag faktiskt. måå jonatan var helt slut efter det så ringde allan och sa att han får komma med och vittja =p så ikväll när han kommer hem ska vi bada badtunna :) mysigt

idag kom mitt nya mobilkort också men nu fattas bara en telefon. börjar vara jävligt less på att inte ha en telefon!!! måste köpa direkt jag får lönen =)

nu gnäller anna på att hon ska ha sin dator. och nu ska hon få tillbaks den =) hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0