ursäkta

har inte skrivit på skit länge, har inte haft tid eller orkat ;p

kirunafestivalen blev helt bra. vi for dit på torsdan och kom hem söndan..och jävla fan, vi tänkte ju campa på campingen då med husvagnen men när vi kom dit så fråga dom om vi var 22 att alla måste vara de som campar ;s så vafan, då fick vi ju inte vara där så vi for till ishallens parkering och var där :D men det gick också bra, men vi hade bara inte värme elr nåt ;p första natten var lite kall men inte resten av nätterna :) orkar inte gå in nu på alla detaljer, orkar inte skriva så mycket.. men kul hade vi :)

ihelg skulle vi till viktors stuga eftersom han hade fyllt år förra fredan =) så claus och tomas kom och väckte mig och jonatan halv 10 på morgonen och så for vi och köpte ölen och de..sen for vi och hämta upp petter och for till fredde och började supa..och då var klockan bara typ 1-2 och så rinde jag britta om hon ville följa med ;P och yes det ville hon :D så jag gick och mötte henne och så kom hon till fredde så börja vi dricka och spela kort och pojkarna gick och basta..och sen var vi påväg..men då ville inte resten av pojkarna följa med förutom petter och jonatan då! vet inte varför men så vare bara vi 4. så åkte vi till stugan då och fyfan vad det var blött och blåsigt :D hehe..när vi kom fram så drack vi och grilla och dansa på bordet och basta och bada i sjön :D haha..vi knäppte lite bilder också men så tappa jag bort kameran! :( hoppas som fan att viktor har hittat den. nåmen så däcka jonatan vid 10 tiden och då bestämde vi att vi skulle börja dra oss tillbaks mot kalki och träffa jessica och dom..men påvägen tillbaks blev jonatan så jävla blöt och så blev det bara inte.. så åkte vi hem och sov.

vaknade igår vid 3-4 tiden på eftermiddan, vi var lite trötta..och sen igår kväll tog vi bara det lungt och for och hälsa på linnea, jonatans syster och tobbe..dom kom hem igår på sunderbyn med en liten bejbis :D så söt han var :)) hihihi

och nu gör jag absolut ingenting..vaknade nyss, tog en liten tupplur..är så himla trött...har vart idag med jonatan och mamma och shoppat på hemtex. 2 nya duntäcken och 2 nya kuddar till mig och jonatan så att vi har nått när vi flyttar..och så var jag med mamma och moster igår på ikea och kollade sängar osv..och jag hitta en jätte fin! den ska jag ha! :D

skriver nog mer kanske imån elr någon annan dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0