båt!

hallåh.

vi for ut med båten, jag, jonatan, claus, crille, jessica & tomas. först for vi till crilles stuga och satt bara där och snacka osv. sen bestämde vi oss att fara till johns stuga och så for vi dit och det var jobbigt att komma till land från båten, det var så lite vatten så crille fick bära över oss allihopa :D och jag trodde att vi skulle ramla eftersom förra sommarn lyckades vi göra det och då blev allting förstört, mobilerna osv. men som tur var så gick det bra. vi gick till stugan och satt där och snacka och drack lite osv. sen for vi allihopa till tornefurö. det var inte enns kallt i vattnet tyckte jag för jag gick till båten och blev inte buren så. tror att jag kommer snart ta mitt första dopp :D hehe..
 crille & claus var lite full så båten höll på att vicka hela tiden typ men tillslut kom vi fram :) där satt vi nån timme tror ja och sen vid två bestämde vi oss för att åka hem. först tänkte jag och jonatan övernatta i johns stuga men sen tänkte vi att det är skönare att sova hemma under ett varmt tak! ;p och så åkte vi hem och försökte sova men gick inte så bra för en person ringde oss hela tiden! så somna typ vid 5 tiden :/

idag vakna ja vid två och så for vi till stan och käka sen har ja städat lite husvagnen som ska följa med oss till kirunafestivalen =) men vi är inte klar med städningen ännu, vi ska ännu skura osv. men jag ska vänta på jonatan så att han också får göra nåt ;p just nu ligger han och sover.
så nu ska jag bara vänta =p puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0