:)

hejsan :)

igår fyllde linnea, jonatans syster år! så jag, jonatan & jani for dit och grattade och fikade :p och snart ska hon också föda sin bebis, en liten pojke ;d

nu sitter min syster och gör lockar i mitt hår, hon ville så gärna gå och fota mig utomhus och så vill jag kolla om jag passar ;p skulle vela permanenta mitt hår som ankan, det blev jätte fint! är ruski sugen...men jag vet inte om jag vågar, om det blir förstört :/ men får se :) kan kanske lägga in en bild senare hur det blev nu..

fanfanfan jag vet ännu inte riktigt vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, vill ha en gul klänning. men jag vet inte riktigt, för den är så genomskinlig. vill fara och shoppa och se om jag kanske hittar något annat som jag hoppas på. och så har jag inga skor heller :/

nåmen jag orkar inte skriva nå mer. ska gå och fixa mig sen gå och bli fotad!
puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0