fan vad jobbigt

nu är klockan 05:18. tänkte att jag ska skriva lite blogg, kan endå inte sova.
fan vad allt har vart jobbigt inatt, alla bara bråkar. fattar inte vad det är för mening. typ visa vem som är starkast och bäst?

nåmen kvällen började med att jag & angelica satt och kolla film hos henne och john medans våra pojkar var ute och söp och sen vid tre tiden skulle john komma hem och så ringde jag till min man och bad honom komma och hämta mig och det gjorde dom..så for vi och cruisa sen till kalles för att det var mycket folk där. och så börja bara alla att slåss, och jag hatar verkligen bråk och så ska min man ennu vara med i det. helt onödigt, men typiskt pojkar. ska bara bråka..
nå det slutade ju med iallafall att två tre polisbilar kom dit och stoppa allt, tillome dom som jobba på kalles. önska igentligen att jag inte såg någonting, nu fick man bara vara vittne. ;s

vi kom nyss hem, mannen min slocknade direkt och nu ligger han och snarkar somfan. låter som att han inte kan andas, så högt snarkar han. och jag är helt klarvaken, kan inte alls somna. tänker bara på allting som hänt. jävla idioter!!

funderar på om jag ska börja kolla ett avsnitt av one three hill, om se sen om jag somnar :)
nåmen aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0