fint väder idag med

hallåh. jajjemen, idag blev det fint väder också. men så trodde jag inte på morgonen..jag for och jobba och tog på mig mycket kläder, jacka osv. sen när jag gick ut och tog en rök med jani så såg jag att det var skit fint väder. träffade min kusin maria också på affärn, det var fan länge sen :) bestämde också att jag ska åka och hälsa på henne nåndag och rida lite osv. skulle va kul :) slutade jobba vid 4 och for hem, har bara suttit ute hela tiden och solat lite och kollat på när jonatan klipper gräsmattan =p haha snygg hatt han också hade beställt, norrlandsguld! ska nog också beställa en sådan, fast ett annat ölmärke :D

ja, jag for igår till angelica och såg att nasso också var där :) dom höll på att klä på sig och sen promenerade vi till fredde och for med honom till öb och skulle köpa matlådor :p sen blev vi jätte hungriga, så jag ville få tag på min man så att jag får pengar men jag hittade inte honom någonstans i stan och han svarade inte på telefonen. sen tillslut ringde han och sa att han vart och hälsat på tomi och att vi skulle käka hos hans bror..så fredde förde dit mig och så käka vi och sen bastade och spelade parspelet ;p jag och jonatan är ju bäst! ;) hehe

vet inte alls vad som händer idag, vill hitta på nå kul :D nå vi ringer väl någon c(:
nu dra. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0