helgen

hallåj.

på torsdan fyllde jessica 17 år :) till början var det bara vi tjejer och sen senare kom pojkarna..vi käkade, drack, och hade allmänt kul :) och så åkte vi hem med båten på natten, jag, jonatan, linda & markus. :p

på fredan efter jag var med jonatan och jobbade i växthuset så for vi till johns stuga..nåja vi for dit och bara tog det lungt på kvällen, sen på lördan så städade vi typ gården, klippte gräsmattan och pojkarna röjjde bort buskarna så att man ser ut till vattnet, och så grilla vi och hade kul :)

och igår (söndag) kom vi hem på kvällen :p nåmen helgen har vart ganska rolig endå. har bara vart lite frusen och deppig, fråga inte varför. för det vet jag inte heller :)

nåja, jag vaknade idag vid ca 1 för att min man ringde och väckte mig..haha bara för att han är tvungen att jobba så ville han inte att jag skulle sova ;D och förresten satt vi uppe hela natten och kolla one three hill och jag har fått jonatan att tycka om det :D hihihih :) bara så jobbigt om han vill börja kolla om alla säsonger, för jag har kommit till tredje..och orkar inte kolla om..:)

nu gå och äta sen till växthuset och hälsa på :)
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0